-Πως πέθανε ο κάπτεν-Χουκ;

- Πήγε στην τουαλέτα και αφηρημένος σκουπίστηκε με το λάθος χέρι.
----------------------------------------------------------

Κάποια μέρα, πριν το τέλος του κόσμου, ο Θεός αποφάσισε να δώσει μία τελευταία ευκαιρία στους λαούς για να μετανοήσουν.
Επέλεξε λοιπόν με κλήρωση τρεις αρχηγούς κρατών, για να μιλήσει μαζί τους. Tον Ομπάμα, τον Πούτιν και τον Παπανδρέου.
Πάει ο Ομπάμα μπροστά στο θρόνο του Ύψιστου και του λέει:
- "Oh my God, πες μου, πότε η Αμερική θα γίνει η ισχυρότερη χώρα και δε θα συναντά πουθενά αντίσταση;"
- "Σε 100 χρόνια!", απαντά ο Θεός.
-Αρχίζει τα κλάματα ο Ομπάμα.
- "Γιατί κλαις παιδί μου;" ρωτάει ο Θεός.
- "Μέχρι τότε... θα έχω πεθάνει!"
Πάει ο Πούτιν στο Θεό και τον ρωτάει:
- "Κύριε, πότε η Ρωσία θα γίνει η ισχυρότερη χώρα του κόσμου;"
- "Σε... 200 χρόνια", απαντά ο Θεός.
-Αρχίζει και αυτός τα κλάματα.
- "Γιατί κλαις παιδί μου;", ρωτάει ο Θεός.
- "Μέχρι τότε... θα έχω πεθάνει!"
Πάει και ο Παπανδρέου, γονατίζει και ρωτάει το Θεό:
- "Θεέ μου, να σε ρωτήσω κάτι και εγώ. Πότε θα γίνει η Ελλάδα η ισχυρότερη χώρα του κόσμου;"
Αρχίζει τα κλάματα ο Θεός.
- "Μα, Ύψιστε, γιατί κλαίτε;"
- "Μέχρι τότε... θα έχω πεθάνει και εγώ!"

------------------------------------------------------------------

Ποιά σκηνή κόπηκε από τον Τιτανικό;
Η σκηνή που ο Μητσοτάκης χαιρετάει το πλοίο!

-----------------------------------

ΓΥΝΑΙΚΕΣ - Μια χημική ανάλυσηΣτοιχείο : ΓυναίκαΣύμβολο : WoΕφευρέτης : ΑδάμΑτομική μάζα : Αποδεκτή στα 53.6 κιλά, αλλά κυμαίνεται μεταξύ 40-200 κιλά.Γεωγραφική εμφάνιση : Αφθονες ποσότητες σε όλες τις αστικές περιοχέςΦΥΣΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:1. Επιφάνεια συνήθως καλυμμένη με μπογιά.2. Δεν βράζεται με τίποτα, ωστόσο παγώνει στιγμιαία χωρίς κανένα προφανή λόγο.3. Λιώνει κάτω από ειδική μεταχείριση.4. Πικρή αν χρησιμοποιηθεί με λανθασμένο τρόπο.5. Βρίσκεται στην φύση σε διάφορες καταστάσεις από παρθένο μέταλλο μέχρι συνηθισμένο ορυκτό.6. Υποχωρεί αν δεχτεί πίεση στα σωστά σημεία.ΧΗΜΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:1. Έλκεται πολύ ισχυρά από το χρυσό, ασήμι και μια τεράστια γκάμα πολύτιμων λίθων.2. Απορροφάει τεράστιες ποσότητες ακριβών ουσιών.3. Μπορεί να εκραγεί στιγμιαία χωρίς κάποιο προειδοποιητικό σημάδι.4. Αδιάλυτη σε υγρά, αλλά η δράση της αυξάνεται με την χρήση αλκοόλ.5. Ο πιο ισχυρός χρηματο-μειωτικός παράγοντας στο σύμπαν.ΧΡΗΣΕΙΣ:1. Σαν διακοσμητικό στοιχείο, κυρίως μέσα σε σπορ αμάξια.2. Ισχυρός παράγοντας μείωσης άγχους.3. Ισχυρός παράγοντας γενικού καθαρισμού.ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ:1. Αγνό δείγμα γίνεται ροζ αν βρεθεί στην φύση.2. Παίρνει πράσινο χρώμα αν τοποθετηθεί δίπλα σε ένα ανώτερο δείγμα.ΚΙΝΔΥΝΟΙ:1. Ιδιαίτερα επικίνδυνη εκτός και αν χειριστεί από έμπειρα χέρια.2. Παράνομη η κατοχή άνω της μίας, αν και μπορούν να συνυπάρχουν αρκετές αρκεί τα δείγματα να μην έρχονται σε επαφή το ένα με το άλλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου